A Magyar Posta Biztosítót az ügyfélpanaszok nem megfelelő intézése, míg az Uniqa Biztosítót ezen túlmenően a kötvénynyilvántartás hibája miatt is megbírságolta a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF).
A Magyar Posta Biztosítónak az ügyfélpanasz nem megfelelő intézése miatt 200 ezer forintos bírságot kell fizetnie.
Az Uniqa Biztosítót ugyanezért szintén 200 ezer forintra bírságolták, míg a kötvénynyilvántartásra vonatkozó jogszabályok megsértése miatt 1 millió forintot kell fizetnie.
Ertl Pál, az Uniqa Biztosító nem életbiztosításokért felelős igazgatósági tagja azt mondta, hogy az első esetben nem egyértelműen tájékoztatták levélben az ügyfelet, aki félreértette a tájékoztatást. A második eset a kötelező gépjárműfelelősség-biztosításhoz (kgfb) kapcsolódik: az átkötési dömpingben későn küldték meg az ügyfélnek a kötvényt. Ezt a tényt a biztosító elismerte.