gvh
Gazdaság

Ezúttal csak figyelmeztetett a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) szerint a fogyasztók megtévesztésére alkalmas módon reklámozott a gyapjú termékeket forgalmazó Kaschmir-Gold Kft.

A versenyhatóság közölte: azért indított eljárást a cég ellen, mert az a Kaschmir Gold néven forgalmazott mágneses derékalj nevű termékeiről egyes reklámjaiban azt állította, hogy egyebek között gyógyhatással bírnak, állítását azonban nem igazolta megfelelően.

A fogyasztókhoz eljuttatott információk valóságtartalmát, a tényállítás valóságát minden esetben a közreadójának kell igazolnia. A Kaschmir-Gold Kft. által becsatolt iratok, és nyilatkozatok azonban alkalmatlanok voltak az állítások igazolására.

A GVH a bírság kiszabását azért mellőzte, mert a rendelkezésre álló iratok szerint a vállalkozás törekedett arra, hogy az érintett termékeket az ágazati szabályozásnak megfelelően hozza forgalomba.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik