Az utolsó negyedévi adózott eredmény, 6,184 milliárd euró, szintén majdnem kétszer nagyobb volt az előző negyedévi 3,781 milliárdnál, és három és félszerese az egy évvel korábbi 1,695 milliárdnak. A nagy növekedést főleg annak tulajdonították, hogy az ügyfelek száma 30 millióval – az utolsó negyedévben 10 millióval – 115 millióra emelkedett tizenhárom európai és ázsiai országban. A cég stratégiájának megfelelően elsősorban a felzárkózó piacokon volt erős növekedés, azon belül főleg Pakisztánban, Bangladesben és Ukrajnában, de erős a cég pozíciója a skandináv piacon is.
Skandinávia második számú távközlési csoportja, a Telenor a növekedést nagyrészt a 2005-ös stratégiai felvásárlásoknak, köztük a Vodafone svédországi leányvállalata megvételének köszönheti, és tavaly augusztus végén a szerb Mobi 63 – azóta Telenor Serbia – is bekerült a csoportba.
A pénzforgalmi többlet (EBITDA) tavaly 40,2 százalékkal 32,992 milliárd norvég koronára emelkedett a 2005-ös 23,53 milliárdról. A bevétel a 35 százalékos vállalati előrejelzést meghaladó 37 százalékkal 91 ,077 milliárd norvég koronára gyarapodott 66,566 milliárdról. A negyedik negyedévben valamicskét lassult a forgalom növekedése, a 24,535 milliárd korona 30 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit, az előző negyedévben még 35 százalékos volt az éves növekedés.
Erre az évre 15-20 százalékos bevételnövekedést várnak a cégnél.
