Márton György, az NHH szóvivője elmondta: a hatóság a piac érdekeit szem előtt tartva hozta meg döntését, amit ha kell, a bíróságon is kész megvédeni.
A hivatkozott júliusi döntés azonban a T-Mobile szerint az átlagár megállapításánál számos vonatkozásban (pl. átlagdíj megállapítása) pontatlan volt, nem tartalmazta a határozat a számítás módszertanát. Ezt a hatóság a szeptemberben utólagosan közzétett tájékoztatójával maga is elismerte – áll a T-Mobile közleményében.
A T-Mobile hangsúlyozza, hogy jogszerűtlen többletbevételre nem tett szert, továbbá a fogyasztókat semmilyen módon nem károsította. Nehezen értelmezhető, hogy a hatóság a júliusi határozatában nem szereplő számítási módszerre hivatkozva vizsgálódott és szabott ki bírságot. Sőt, az NHH november 23-i határozata nem tartalmaz konkrét hivatkozást az előző határozat azon pontjaira sem, amelyeket a mobilcég állítólagosan megszegett. Az NHH emellett még mindig nem adta meg pontosan, hogy álláspontja szerint mi lett volna a végződtetési díj helyes számítási módja.
Ezek alapján a T-Mobile a bíróságtól fogja kérni a határozatban foglaltak felülvizsgálatát.
