A GM tavaly 8,1 millió autót adott el, előtte pedig 8,0 milliót. A Toyota 6,7 milliót értékesített 6,1 millió után, a Ford pedig 6,4 milliót 6,5 millió után. A Volkswagen eladásai 5,1 millióra nőttek 5,0 millióról, és ezzel a negyedik helyezést érdemelte ki. A DaimlerChrysler 4,7 (4,4) millióval az ötödik helyen áll.
A 6-13 helyezés sorrendben: PSA/Peugeot-Citroen, Nissan, Honda, Hyundai, Renault, Fiat, Suzuki és Mitsubishi. A BMW is tagja a “milliomosok klubjának” 1,2 (1,1) milliós értékesítésével, ami a 14-ik helyet biztosítja számára.
Az Automotive News adatai szerint a globális autópiaci forgalom tavaly 5,5 százalékkal 61,4 millióra emelkedett. A statisztika csak a 10 ezernél többet értékesítő gyárakat öleli fel.
Az európai márkák a világpiac 33,5 százalékát hasították ki maguknak 2004-ben. A japán márkák részesedése 30,9 százalékos volt, 0,9 százalékponttal több mint egy évvel korábban. Az észak-amerikai márkák részesedése 1,4 százalékponttal 24 százalékra szűkült.