A Renault a termék minősége és a kapcsolódó szolgáltatások terén a világ három legjobb autógyára közé akar kerülni. Erre a Laguna harmadik generációjának bemutatása kapcsán lát lehetőséget.
Az utóbbi 10-15 év a dízelek diadalmenete volt, a szén-dioxid-kibocsátás korlátozásában jobb hatásfokuk révén ők a nyerők. De melyik lesz a befutó a benzin-dízel-versenyben?
A legnagyobb európai és amerikai autógyártók kiépítették gyártási, eladási hálózatukat Kínában, de a kínai autógyárak is megjelentek az európai piacokon.
Journey, azaz utazás a neve a Dodge Frankfurti Autószalonon debütált, új modelljének. Egyszerre kell sokoldalú, gyerekbarát, rugalmas utas- és csomagterű kocsinak, valamint terepjárónak lennie.
A Jaguar fontos időszakot él, s ilyenkor egy új modell piacra dobása sokat lendíthet a márka szekerén. Az XF sok tekintetben forradalmi, a márka megújhodásának első modellje lehet.
A Land Cruiser immár öt évtizede az igazi 4x4-esek mezőnyének meghatározó szereplője. A Toyota terepes famíliájának legnagyobb tagja mélyreható fejlesztésen esett át.
Törvényszerű, hogy minden neves gyártó időről időre leporolja a már szinte elfelejtett, egykor legendás modelleket. A Yamaha is így tett a hajdan a túraendurók királyának számító Tenerével.
Az Audi fordított menetrendet választott középkategóriás autói bemutatására. Másnál a négyajtós szedán lát először napvilágot, az ingolstadtiak az A5 kupéval rukkoltak elő, s ezt követte a műszaki rokon, az új A4.
A kötelező felelősségbiztosítás piacának átrendeződésén főképpen az ügyfelek nyertek. Már sokkal egyszerűbben válthatnak biztosítót, érezhetően felgyorsul a kárrendezés is.
Nem sokkal a hagyományos, hátsókerék-hajtású modell után az összkerekes Mercedes C is megjelent. Itt a hosszú ideje népszerű C-osztály kombiváltozata is.
Megcsappant tavaly a motorvásárlási kedv, és csak mostanában kezd el visszatérni. A kereskedők nemcsak erre panaszkodnak, hanem a mind erősebb kínai konkurenciára is.
A Mazda6 második generációja elsősorban azért jobb az elsőnél, mert több benne a kizuna.
A japánok szeretik az érdekes tartalmú fogalmakat, úgy látszik, ez alól a Mazda sem kivétel.
Ritkaság, hogy egy motorgyártó ennyire radikális maszkot készítsen valamelyik gépe számára. Az osztrák KTM azonban úgy döntött: nem kell, hogy a 690 Supermoto mindenkinek tessék.
A BMW Motorrad a rendkívül sikeres R 1150 R utódaként mutatta be az R 1200 R-t.
A nagy múltú roadstercsalád sikere jól példázza, milyen népszerűek ezek az egyedi és klasszikus külsejű modellek.
A jelenleg öt tagot számláló Lexus-istálló három modelljéhez már hibrid hajtást is kínál a gyár. Az LS 600h a legnagyobb, méretéhez és teljesítményéhez képest mégis két kategóriával kisebb fogyasztással dicsekedhet.
Várhatóan a tavalyinál tíz százalékkal kevesebb új autó talál idén gazdára, köztük azonban sokkal több a luxus- és sportautó. A kisautók eladásai visszaestek, a szürkeimport virágzik.
Bár azt gondolhatnánk, hogy különleges hangulatú autóival a Subaru jól funkcionál rétegmárkaként, a japán gyártó szerint nem halogatható tovább az arculatváltás.
Örül a szívünk – és a szemünk – hogy az októberi hosszú hétvége előtti mozi-premierek között két hazai filmre is jegyet válthat a nagyérdemű. A 23-i ünnepi megemlékezéshez kötődik Szomjas György forradalmi filmje, A Nap utcai fiúk, a vásári komédiák világába kalauzol Koltai Róbert Megy a gőzőse.
Óriási bajba került az egyik európai focinagyhatalom: Oroszországban kikapott az angol válogatott, és már nem rajta múlik, hogy kijut e a 2008-as Európa-bajnokságra. A grúzok megmentették az olaszokat és a franciákat, a címvédő görögök, illetve a csehek és a románok készülhetnek az Eb-re.
A magyar-labdarúgó válogatott az olasz után egy újabb „jó nevű" európai válogatottat győzött le: idegenben 1-0-ra verte Lengyelországot, amelyet ezt megelőzően több mint húsz éve tudott utoljára két vállra fektetni. Ezúttal Hajnal döntött.
A magyar labdarúgó-válogatott több mint húsz év után győzte le újra a lengyel nemzeti csapatot. Szerda este Lódzban Hajnal Tamás tizenegyes góljával nyert 1-0-ra a Várhidi-csapat.