Bár egyre több nyugati országban találják problémásnak, egyes helyeken be is tiltották már hivatali eszközökön és folyamatosan napirenden van a végleges tiltása is, a TikTok térhódítása megállíthatatlan. Mára már nem csupán egy szórakoztató platform rövid videókkal (nagyrészt persze még mindig ez a fő profil), de a legnagyobb cégektől kezdve a nagyobb lapokon át a sztárokig, sportolókig mindenki megtalálható itt, nem is beszélve az influenszerekről. Utóbbiaknak lehet főleg nagy segítség az a kutatás, amit az Influencer Marketing Hub nevű ügynökség készített, de gyakorlatilag bárkinek hasznos lehet, aki jelen van a platformon és maximalizálni szeretné az eléréseit.
Ahogy a többi közösségi oldalánál, úgy a TikToknál sem látunk bele az algoritmusba, nem tudjuk mi alapján osztogatja az elérést a platform, csak találgatni tudunk, hogy mik a jó tartalmak és hashtagek, vagy hogy éppen mikor érdemes posztolni a videónkat, hogy az a lehető legtöbb emberhez jusson el. Ez utóbbira hozott most megoldást a már említett ügynökség, ami több mint 100 ezer poszt elemzése után kitapasztalta a megfelelő időpontokat.
Az Indy100 által közzétett lista szerint
- hétfőn 6.00, 10.00, 22.00;
- kedden 2.00, 4.00, 9.00;
- szerdán 7.00, 8.00, 23.00;
- csütörtökön 9.00, 12.00, 19.00;
- pénteken 5.00, 13.00, 15.00;
- szombaton 11.00, 19.00, 20.00;
- vasárnap pedig 7.00, 8.00, 16.00 a nyerő időpont.
Az adatok persze csak tájékoztató jellegűek, hiszen mindezt az algoritmus ismerete nélkül főzték ki a kutatók, de az igazán lelkes tiktokereknek talán érdemes tenniük velük egy próbát a követkető egy hétben.