Szeptemberben bizarr sakkbotrány rázta meg a sakkvilágot. Az ötszörös világbajnok sakklegenda, Magnus Carlsen váratlan vereséget szenvedett, állítólag azért, mert ellenfelének, Hans Niemann-nak análgyöngyök segítségével morzézták el a nyerő lépéseket.
Egy norvég cég felismerte a lehetőséget, és egy humoros hirdetést alkotott meg a botrányra reagálva – írta a The Drum.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A Valtech Radon, amely az Rfsu játékgyártó reklámügynöksége hatalmas plakátokon hirdeti, hogy
Nem csalás, hanem egy győztes lépés
A kampány négy országban, Svédországban, Norvégiában, Finnországban és Dániában fut, az emberek bevásárlóközpontokban, pályaudvarokon vagy csak egyszerűen az utcán is megcsodálhatják az análkényeztetős reklámot.
Végre a szexjátékoknak is jut valamennyi az őket megillető rivaldafényből. Mi természetesen szeretnénk árnyalni a csalást, arra akarunk rámutatni, hogy a termékeinkkel valóban könnyebb elérni, hogy az ember győztes legyen az ágyban
– közölte Anette Otterström, az Rfsu márkamenedzsere.
Azt egyébként még a mai napig nem tudni, hogy Niemann valóban análgyöngyök segítségévével nyert-e, azt viszont kiderült, hogy rengetegszer csalt már korábban.