Élet-Stílus

Egy éve ilyenkor: Egy magyar influenszer úgy döntött, soha többet nem vásárol a Zarában, H&M-ben és társaikban

Ahogy minden héten, most is előszedjük azokat a cikkeinket, melyek tavaly ilyenkor a legjobban érdekelték az olvasóinkat. Íme, a 32. hét legtöbbet kattintott cikkei.

Tavaly elég nagy port kavart annak a magyar influenszernek a története, aki úgy döntött, hogy nem hajlandó a továbbiakban úgynevezett fast fashion cégektől ruhát vásárolni. A negyedórás videót teljes terjedelmében ajánljuk, már csak azért is, mert a Szilvaglam csatornát működtető lány összeszedetten beszél, jogosan érvel és nem úgy mesél az élményeiről, hogy a néző azt hiszi, valamit rá akarnak erőszakolni.

Egy magyar influenszer úgy döntött, soha többet nem vásárol a Zarában, H&M-ben és társaikban
Búcsút intett a fast fashion márkáknak és erről videót is csinált.

Talán nem túlzás azt állítani, hogy 2019 a Csernobil című sorozat körül forgott. Ennek megfelelően jobban pörögtek a Csernobillal kapcsolatos hírek is. Az egyik legolvasottabb talán az a szarkofágról szóló anyag volt, amely a védőburok összeomlását prognosztizálta.

Összeomlás szélén a csernobili szarkofág
A régi védőobjektum szétesése katasztrófát nem okozna, de tovább nehezítené a leszerelési munkálatokat.

2019 egyik legviccesebb sztorija azé az anyukáé, aki évekig Szarj a gatyádba néven küldött munkahelyi üzeneteket a kislánya miatt. Lauren Brown üzletasszony egy nagy vállalatnál. A kislánya évekkel ezelőtt megkaparintotta a telefonját és a Siri segítségével átállította a nő e-mailjét, hogy úgy küldjön el üzeneteket, mint

Szarj a gatyádba

A nő éveken keresztül nem vette észre, hogy így kommunikál az ügyfelekkel. A részletek még viccesebbek.

Érdekes perspektívát nyújt a tavalyi nyár egyik legolvasottabb cikke, amelyben azt fejtegettük, hogy mégis mennyibe kerül az, ha jól akarunk lakni a Sziget fesztiválon. Ebben az évben biztosan nem lesz ilyen cikkünk a koronavírus ugyanis az egész nyarat, sőt az egész életünket átírta. Akárhogy is, itt egy cikk, amit nagyon érdekes érzés lesz most olvasni:

Olyan könnyedén el lehet szórni a tízezreseket a Szigeten, mintha nem is léteztek volna
Valamennyit drágultak az árak, de nagyjából ott vagyunk, mint tavaly. Mennyiért és mit kaphatunk az idei Szigeten?

2019 egyik legnagyobb férfimagazinos durranása ironikus módon nem egy férfimagazinban jelent meg. Leírjuk egyszerűbben: Nánási Pál lefotózta Tóth Andit. Íme, a végeredmény:

Nem kell férfimagazin, hogy Nánási Pál férfimagazinos képeket készítsen Tóth Andiról
A fotózás végére még a melltartó is lekerült az énekesnőről.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik