„Szexista és ostoba” – hangoztatják a kommentelők a közösségi médiában, miután megnézték a Peloton márka új szobabicikli-reklámját.
Leépül a márka
Már csaknem 1,5 milliárdot veszített a Peloton márka az értékéből, miután kijött az új karácsonyi reklámjuk, melyben azt látjuk: egy anyuka szobabiciklit kap a férjétől ajándékba, hogy még fittebb legyen, mint addig. A nő videónaplót készít az edzések alatt, a problémát pedig csak tovább eszkalálják az olyan mondatok, mint
egy évvel ezelőtt nem is gondoltam, mennyire megváltozom majd.
Végül azzal az okossággal zárul a reklám: „Az ajándék, ami visszaad” – utalva arra, hogy az ajándékozó is jól jár. A reklámban látható férj azóta közutálat tárgya lett a neten, itt tudjátok meglesni a rövid anyagot:
Lecsapott Reynolds
Nem tudjuk, mekkora marketingcsapattal dolgozik Ryan Reynolds a saját márkás ginje révén, de esélyes, hogy ő áll minden kreatív ötlet mögött (például a Deadpool forgatásán is az ő akarta érvényesült).
Kitalálta, hogy továbbviszi ezt a biciklireklámot, a legdurvább pedig az, hogy
Az Aviation gin új reklámjában azt látjuk, három barátnő (köztük a biciklis feleség) ücsörögnek egy bárban, kortyolgatva az Aviation gint, majd azt mondják a fitt anyukának: „Itt biztonságban vagy, kaphatsz még a ginből is” – erősen utalgatva rá, hogy a nő alkoholista lett a férje által támasztott megfelelési kényszertől.
Miután egyhúzásra eltünteti a szeszesitalt, a szpot azzal zárul, hogy a barátnők megjegyzik neki:
Amúgy egész jól nézel ki.
Reynolds trollkodása után nem sok maradt az eredeti reklámból, ő maga úgy posztolta a videót:
A reklám nem tartalmazott szobabiciklit.
Kiemelt kép: YouTube.com/RyanReynolds