Pedig mindössze annyi történt, hogy két újságíró leült a kamera elé egy görögdinnyével, amelyre addig pakolták egyenként a gumigyűrűket (szám szerint 686-ot), míg az meg nem adta magát a szorításnak, és fel nem robbant.
A legjobb ötleteknek persze egyszerűségükben van a nagyszerűségük, de ekkora elsöprő sikerre talán még a BuzzFeed sokat tapasztalt szerkesztői sem számítottak.
A közvetítésről érkezett értesítés után, mi is megbabonázva követtük az eseményeket, és nem győztük figyelni a számlálót, amely végül – félelmetes – 807 ezer nézőnél torpant meg.
A Facebook később közölte, hogy ez abszolút rekord, tehát soha egyetlen Live-videó sem ért el ekkora nézettséget élőben. Összehasonlításképp ezzel a számmal már az RTL Híradó is elégedett lehetne egy erősebb nyári napon.
És, hogy rádobjunk még egy lapáttal: a Space X rakétájának forradalmi landolását egy úszó platformra, “csak” 33 ezren figyelték a közösségi hálón, amikor mi is belekukkantottunk.
Péntek óta egyébként 7 millióan látták a történelmi dinnyebumm felvételeit, íme:
Watch us explode this watermelon one rubber band at a time!
Posted by BuzzFeed on Friday, April 8, 2016
Természetesen a nézők sem maradtak passzívak a látottak után. Már a közvetítés alatt is ezrével, mit ezrével, tízezrével ömlöttek a kommentek a videó alá. Az egyik Twitter-bejegyzés pedig frappánsan összefoglalja, mit éreztünk mi is, miközben a monitorra tapadtunk:
Segítség! Mi a fenéért bámulom egy bárban azt, ahogy a BuzzFeed megpróbál felrobbantani egy dinnyét?
A Facebook egyébként ezen a héten tette elérhetővé az egyéni felhasználók számára is a Live funkció használatát, tehát elviekben mostantól bárki képes lesz hasonló mutatványra, mint a BuzzFeed.
És végül, ha nem akarjátok végigvárni mind a 686 gumigyűrű felpakolását, akkor itt egy remek lassított felvétel a gyümölcshúsos végkifejletről:
— Jesse McLaren (@McJesse) 2016. április 8.