A bizarr látomásokkal teli műveivel korát jócskán megelőző középkori festőművész, Hieronymus Bosch egyik legismertebb alkotása az 1500-as évek elején született, Gyönyörök kertje című triptichon. A korban uralkodó világképnek megfelelően, az oltárkép első tábláján, a Paradicsomot, a középsőn a földi életet, míg a jobb szélsőn a Poklot ábrázolja a művész.
Utóbbin van egy apró részlet, ami – ha egy Bosch festménnyel kapcsolatban lehet egyáltalán ilyesmit állítani – még ebből a lázálom-szerű vízióból is kilóg a furcsaságával. Egy hangszer félig maga alá temeti egy nő meztelen testét, akinek egy kotta van a fenekére festve, vagy tetoválva.
Egy Amelia nevű mikroblogger úgy döntött megpróbálja értelmezni és lejátszani a bűnös lélek hátsóján megörökített kottát, hogy hallhassa, amit Bosch a pokol muzsikájának hitt. „Úgy döntöttem átírom a kottát modern formára, és feltételezve, hogy a második vonal jelöli a C-t, ami nagyon gyakori a kor zenéjében” – idézi Ameliát a Bored panda blog.