Élet-Stílus

Fanszőrzettel domborítanak a próbababák

Egy értelmes vita kezdete, a feminizmus apró győzelme, vagy csak egy újabb vulgáris reklámfogás?

Mennyire legyenek realisztikusak a bolti próbababák? Ahhoz már hozzászokhattunk, hogy a műanyag babáknak mellbimbója van, ami bizonyos szintig érthető is, hiszen egy hölgynek tudnia kell, hogy egy adott pólón például mennyire látszik át az, aminek nem kellene. Ahogy a Gothamist beszámol róla, az American Apparel cég azonban most még ennél is tovább ment: az egyik New York-i áruházuk kirakatában olyan babák csábítják be a vásárlókat, amelyek ha nem is élethű, ám mindenképp dúsan burjánzó fanszőrzettel rendelkeznek. Bár sokan már a dús női szeméremszőrzet divatjának visszatérését várják és hirdetik, a beszámolók szerint a vásárlók inkább széles vigyorral nyugtázták a babák anatómiai pontosítását.

Míg egyesek a feminizmus újabb apró győzelmét látják a természetes női szőrzet megmutatásában, sokan úgy gondolják, az American Apparel újabb ügyes reklámhúzással hívta fel a figyelmet a termékeire. Egyébként nem ez az első botrányos húzásuk. Pár hónapja mi is beszámoltunk a menstruáló vulva rajzával ékesített pólóról, ami szintén a cég forgalmaz, de reklámkampányaik esetében már fel sem tűnik, ha egy-két országban betiltják őket. Polgárpukkasztásért olyannyira nem kell a szomszédba menniük, hogy még a webáruházuk is vetekszik egy finomabb erotikus magazinnal. Jó pont persze, hogy betegesen sovány modellek helyett, normál testalkatú hölgyeket alkalmaznak.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik