Gazdaság

Szokatlan TV kampánnyal indít idén a Duna House

A válság kirobbanása köztudottan mélyrepülésben van az ingatlanpiac, mind az árakat, mind pedig az adás-vételek darabszámát tekintve. Az ilyen piaci helyzet kifejezetten a nagyobb közvetítői hálózatoknak kedvez, hiszen a kisebbek könnyen elvéreznek. A Duna House „jól jött ki” ebből, egyedüliként tudott évről-évre növekedni mind bevételeit, mind pedig tranzakciószámait tekintve.

Ennek a versenyelőnynek megerősítéseként 2012 és 2013 években – először a hazai médiában – év eleji TV kampányt rendelt nagy kereskedelmi csatornán a vállalat. Idén (a legmélyebb piaci környezetben) tovább lép a franchise hálózat, mert már nem a piacvezető szerep erősítését, hanem a márkanév megszerettetését tűzte ki céljául.

„Szeretnénk a filmben erősíteni, hogy minden potenciális ügyfél, ingatlan ügyeivel kapcsolatosan elsőként a Duna House-ra gondoljon és jó érzésekkel gondoljon. Ez az érzelmi erősítés, a márka megszerettetése már a Mikulásgyár támogatásával megindult és 2014-ben ezt a kommunikációs vonalat visszük tovább.” – teszi hozzá Szirtes Bernadett, a cég marketing vezetője.

 

Ajánlott videó

Olvasói sztorik