Élet-Stílus

A moziban nassolókra kevésbé hat a reklám

mozi (mozi)
mozi (mozi)

Aki film közben rágcsál valamit, öntudatlanul is megakadályozza, hogy hassanak rá a reklámok.


kép: Nortfhoto

Bár a szánk és az ajkunk automatikusan utánoznák az először hallott márkanevek kiejtését, a pattogatott kukorica és más csemegék rágcsálása hátrányosan befolyásolja ezt a folyamatot.Olyannyira, hogy akik ropogtatnak, hajlamosabbak elfelejteni a hirdetéseket. Az eredmények ellentmondanak azon korábbi vizsgálatoknak, amelyek szerint a rágás az agyi vérkeringés fokozásával javítja a memóriát.

Egy friss német kutatás viszont bebizonyítja, hogy a pattogatott kukorica “a legjobb védelem a reklámok agymosó hatása ellen”. A vásznon megjelenő márkák tudatosítását, a “belső beszédnek”; is hívott reflexet ugyanis megakadályozza a nassolás, pontosabban a vele járó rágás.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik