Élet-Stílus

Mennyire jók a magyar webes ötletek?

Képesek-e magyarok is olyan koncepciókkal előállni, amelyek meghódíthatják a nemzetközi piacokat és akár meghatározhatják a webes iparág jövőjét? Az idei Web 2.0 Symposiumon eldőlhet.

A gazdasági élet vezetői és a nyilvánosság előtt bizonyíthatják tehetségüket a magyar webes fejlesztők 2011. március 30-án. Az idén hatodjára megrendezendő Web 2.0 Symposiumon ezúttal is Budapest Bank Startupversenyének hat legjobbnak ítélt ötlete versenyezhet a zsűri nagydíjáért. A tavalyi nyertes az elmúlt egy évben 1,5 millió euró tőkéhez jutott, az ötletből született termék azóta meghódította a világot.

A Startupverseny mellett a Web 2.0 Symposium számos érdekes és innovatív, a jövőt kutató előadást tervez. A konferencia hat éve tartó jogosultságát igazolja, hogy a március 30-i eseményre négy különböző tematikájú – Barcamp Mobil, Barcamp SEO, Barcamp Startup, Barcamp Budapest – blokkba kellett sorolni az előadásokat.

Délelőtt Olivier Desmoulin (Super Marmite, Párizs) a LeWeb 2010 Párizs Startup versenyének győztese tart előadást projektépítési tapasztalatairól, utána pedig Erdei Zsuzsa, a Budapest Bank mikroszegmensének vezetője bemutatja, hogy a Budapest Bank, a Google és a Honlap ABC összefogásából született „Neten a cégem” kezdeményezés milyen információkkal, eszközökkel támogatja a kisvállalkozások sikerességét.

Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója az idén is segít a jövőbe látni, és a várható újabb online robbanásokról osztja meg gondolatait.
A zürichi Google képviseletében pedig Behshad Behzadi beszél majd az online keresőmotorokkal kapcsolatos elvárásokról.

Érdekesnek ígérkezik a Nemzeti Sport Online képviseletében Hegedűs Henrik előadása, aki a közösségi tartalmak konszolidálása kapcsán új szemszögből vizsgálja a blogger társadalom szerepét a megváltozott olvasó-fogyasztói szokások tükrében.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik