Élet-Stílus

Új reklámforma a Facebookon

admin
admin

2011. 02. 09. 11:16

Magyarországot is elérte a a fogyasztók és ismerőseik online aktivitása és érdeklődése köré szervezett marketingkommunikáció, az úgynevezett szponzorált hír.

A szponzorált hír minden eddiginél erősebb felhasználói interaktivitást ad meglévő Facebook kampányokhoz, a felhasználók ismerősi kapcsolatait felhasználva. Az új hirdetési formátumot múlt héten mutatták be Dublinban az első “Facebook Key Clients Summit” rendezvényen, ahol Magyarországról a Thinkdigital volt a résztvevő, amey dél-kelet európa egyik legszélesebb internetes hirdetési hálózatát kezeli.

A Facebook Magyarországon elérte idén januárban a 2,7 milliós aktív felhasználói számot. Így egyre szélesebb réteget lehet célirányosan elérni a hirdetésekkel.

A tavalyi évben a Twitter kezdett próbálkozni a szponzorált bejegyzésekkel. Már a kipróbálás fázisában olyan hirdetőket sikerült bevonniuk, mint a Red Bull, a Sony Pictures vagy a Starbucks. A szponzorált bejegyzések lényege, hogy a márkák szponzorált üzenetei ugyanolyan funkcionalitásokkal bírnak, mint a normál bejegyzések, azzal a különbséggel, hogy a fizetett jelleg jelölve van.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Németh Sándor: Előfordult, hogy a szocialisták zsaroltak

Szigetvár, 2016. szeptember 7.
Vass Péter, Szigetvár polgármestere köszönti az ünnepségsorozatra érkező Áder János köztársasági elnököt a szigetvári polgármesteri hivatal előtt 2016. szeptember 7-én, a Zrínyi-emlékévben.
MTI Fotó: Sóki Tamás
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.