Élet-Stílus

Merre tart a mobilpiac?

Magyarország egyetlen, hagyományokkal rendelkező mobilszakmai eseménye idén a Szépművészeti Múzeumban kap helyet 2010. május 6-án Screen Evolúció néven.

A Screen Evolúció témamegjelölés alatt a digitális kommunikáció lehetőségét vizsgálják az előadók a hordozható, mobil eszközök elhelyezésével a digitális piacon.Izgalmas bejelentések, új termékek kerülnek itt először ismertetésre. Az előadásokat részben külföldi előadók tartják. Az előadókat a Nokia, a comScore, az MMA, az Ogilvy Group és még sokan mások delegálják.

Az első rendezvény 2007. tavaszán indult útjára Mobil a világháló téma kijelöléssel. A konferencia nyitó előadásán, Sugár András hangsúlyozta: „A mobiltelefónia és az internet közeledése egyértelműen kitapintható; a digitális tartalomszolgáltatás mára a mobil távközlés elidegeníthetetlen részévé vált, s az új hangátviteli technológiák forradalmasítják a piacot.”
A rendezvénysorozat második állomása 2007. őszén a mobil reklámokkal foglalkozott, bemutatta azokat az innovatív megoldásokat és üzleti modelleket, melyekre most a piac alapul. 2008 elején sikerült a három magyar mobilszolgáltatót egyként, egy asztalhoz ültetni és közös előadás keretén belül megszólaltani képviselőiket a mobilvásárlással, mobilfizetéssel kapcsolatban. A 2008-as második MobilKonferencia a várható trendeket és kihívásokat sorakoztatta a hallgatóság elé. A 2009-es konferencia egy forradalmian új technológiát, az NFC (érintés nélküli tranzakciók) lehetőségeit dolgozta fel.

A MobilKonferencia kiemelt támogatója a Sanoma Budapest, amely egyben az fn.hu kiadója.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik