Élet-Stílus

Újra MobilKonferencia

admin
admin

2010. 04. 21. 17:04

Magyarország egyetlen, hagyományokkal rendelkező mobilszakmai eseménye mindig képes más arcát mutatni, együtt megújulni a rohanó fejlesztésekkel. Most a hagyomány és a kultúra összefog a technológiával és egy reprezentatív színhelyen, a Szépművészeti Múzeumban kap helyet az esemény 2010. május 6-án Screen Evolúció néven.

Mit tűzött ki a MobilKonferencia következő eseménye most 2010. május 6-ra? A Screen Evolúció téma megjelölés esernyője alatt a digitális kommunikáció lehetőségét vizsgálják az előadók a hordozható, mobil eszközök elhelyezésével a digitális piacon. A konferencia nyit a hordozható terminálok felé, de nyílik a tematika az üzleti alkalmazások szélesebb spektruma felé is a hirdetéstől az üzleti szolgáltatásokig. Izgalmas bejelentések, új termékek kerülnek itt először ismertetésre. Az előadásokat részben külföldi előadók tartják, valamennyien a szakma kiemelt tértői. Cégek, amelyek az előadókat delegálják: Nokia, comScore, MMA, Ogilvy Group és még sokan mások. Ne hagyja ki, hogy most is elsőként ismerje meg az új mobil trendeket és termékeket. Első kézből a MobilKonferencián a Sanoma Budapest kiemelt támogatásával.

De mi is történt a MobilKonferencia evolúciója során? Röviden járjuk végig a rendezvény történetét, megerősítve üzeneteinek hitelességét, időtálló értékét.

Az első rendezvény 2007. tavaszán indult útjára Mobil a világháló téma kijelöléssel. A konferencia nyitó előadója, Sugár András a szakma meghatározó személyisége hangsúlyozta: „A mobiltelefónia és az internet közeledése egyértelműen kitapintható; a digitális tartalomszolgáltatás mára a mobil távközlés elidegeníthetetlen részévé vált, s az új hangátviteli technológiák forradalmasítják a piacot.” Ezt igazolták az Intel, Nokia, Warner céget képviselő vezetők beszámolói is.

A rendezvény sorozat második állomása már 2007. őszén a mobil reklámokkal foglalkozott, bemutatta azokat az innovatív megoldásokat és üzleti modelleket, melyekre most a piac alapul. A jövőt is előrevetítő fontos gondolatok a Magyar Reklámszövetség elnökétől Dr. Nagy Bálinttól, valamint a Direkt Marketing Szövetség és a Mobile Marketing Association vezetőitől származtak.

Szintén rendkívüli jelentőségű volt, amikor 2008 elején sikerült a három magyar mobilszolgáltatót egyként, egy asztalhoz ültetni és közös előadás keretén belül megszólaltani képviselőiket a mobilvásárlással, mobilfizetéssel kapcsolatban

A 2008-as második MobilKonferencia a várható trendeket és kihívásokat sorakoztatta a hallgatóság elé. Érintette a mobil üzleti biztonság kérdését, új üzleti modelleket elemezhettünk. A T-Mobile és a Deloitte kiemelt előadásai mellett érdekes volt a Sanoma Budapest szereplése, előadásukon bemutatták az első mobilmédia online hír portfóliót.

A 2009-es konferencia egy forradalmian új technológiát, az NFC (érintés nélküli tranzakciók) lehetőségeit dolgozta fel.

info@mobilkonferencia.hu
+36.1.481.4681
http://www.mobilkonferencia.hu
http://www.twitter.com/mobilkonf

(x)

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.