Élet-Stílus

Felfedezték a netet a közüzemi cégek

admin
admin

2010. 02. 18. 08:06

Gőzerővel zajlik a lakossági internetes szolgáltatások fejlesztése a hazai energiapiacon. Az ügyfélszolgálataik egyre inkább az interneten érhetők el - írja a csütörtöki Világgazdaság.

Az E.On Energiaszolgáltató Kft. és az Elmű-Émász csoport tavaly fejezte be új világhálós ügyfélszolgálatának bővítését, a Tigáz áprilisban rukkol elő a jelenleginél érdemben többet kínáló netes felületével, a többiektől kissé lemaradt Főgáznál pedig most indul látványos megújulási program.

Az első nagy ugrás az volt, amikor e-mailen keresztül is el lehetett kezdeni kommunikálni a cégekkel. A második hullámot az EMFESZ Kft. indította el 2008 februárjában: a cég – a nemzetközi trendeket követve – immáron teljes online ügyintézést kínált a háztartásoknak.

Nem egyértelmű azonban az online ügyintézés sikere a cégek szempontjából. Igaz, hogy a fejlesztés nem kerül sokba, ám ezidáig nem is hozta a várt megtakarítást. Az Elmű-Émász csoport mintegy 500 millió forintot költött a beruházásra, a Tigáz bő 100 millióról, az E.On pedig pár tízmillióról beszélt a lapnak, ám a szabályozás, a piac sajátosságai és a felhasználói szokások miatt a szolgáltatók még nem tudtak a netes ügyintézéssel érdemben spórolni.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Tiborcz-Istvan-Orban-Viktor(960x640).jpg (Array)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.