Október végén kerül az autószalonokba az A6 teljes körűen felfrissített változata. A markánsabb megjelenésű, immár takarékosabb üzemű bizniszlimuzin az eddiginél is élvezetesebb vezetést és utazást kínál.
Erőteljes stílusjegyek egész sorával gazdagodott az A6-os: a „singleframe” hűtőrács, az első lökhárító, a légbeömlőnyílások, valamint a ködfényszórók egyaránt új rajzolatot kaptak, a LED nappali világítással kiegészített fényszórókat pedig 6-6 világító dióda alkotta vízszintes fénycsík szegélyezi. Oldalt a lökhárítók csatlakozásán át a karosszéria vonalvezetését még inkább kihangsúlyozó alumínium díszléc húzódik, a far megjelenését a csomagtérfedél diszkréten kiemelt pereme, a lökhárítóba integrált krómléc, illetve a széles diffúzor és az egyenes kipufogóvégek teszik jellegzetessé.
Az utastér részletmegoldási gondoskodnak róla, hogy a menetzaj a különösen jelentős frekvenciatartományokban közel felére mérséklődött. A hátsó ülések kiemelkedő kényelmet kínálnak, kívánságra komfortváltozatban két kiformált egyes ülésként is megrendelhető, az alapkivitelű ülések pedig extraként új szövetkárpitot kaptak. A kényelmet az ajtók puha párnázatú kartámaszai növelik, a fejtámaszok integrált rendszere pedig az ütközéskor fellépő, ostorcsapás-jellegű mozgásokból származó sérülések veszélyét mérsékli.
A motorválaszték minden tagjának nőtt a teljesítménye, ugyanakkor az erőforrások gazdaságosabbak is lettek: a fogyasztás tekintetében a teljes modellsorozatban mintegy 12 százalékos csökkenés tapasztalható.
A motorkínálat egyik vonzó újdonsága a 290 lóerős, háromliteres V6-os: a 3.0 TFSI aggregát feltöltéséről kompresszor gondoskodik, alkalmazása nem eredményez többletfogyasztást, ám a rövid szívócsatornák révén rendkívül érzékeny gázadási reakciókat tesz lehetővé.
190 lóerős teljesítményszint felett az Audi minden motorváltozathoz szállítja az állandó összkerékhajtást is. A quattro legfrissebb, enyhén hátsókerék-hajtású karekterrel rendelkező változatánál normál menetkörülmények mellett a forgatónyomaték 40 százaléka az első, míg 60 százaléka a hátsó kerekekre irányul. Szükség esetén a mechanikus Torsen-differenciálmű a nyomaték nagyobb hányadát szinte késedelem nélkül az éppen kedvezőbb vonóerő-átadási tulajdonságú tengelyre irányítja – akár 65 százalékban előre, illetve 85 százalékban hátra.
A felfrissített A6-osban új segédrendszerek segítik a nyugodt és kényelmes vezetést. Az „Audi side assist” radarérzékelői mintegy 50 méteres távolságon észlelik a hátulról közelítő járműveket, s ha a sávváltás műveletét kritikusnak ítéli, a rendszer a külső tükörben megjelenő fényjelzéssel figyelmezteti a vezetőt. Rendelkezésre áll továbbá a sávtartást segítő berendezés, az elöl haladó járműhöz igazodó, radarral kombinált sebességtartó automatika és a tolatókamerával működő parkolóasszisztens is.