Országszerte csaknem négyszáz szobor nyakába akasztottak piros gitárt, amit a csatorna egy klasszikus gerillakampánynak szánt. Ezen Baranyai Szabolcs marketingmenedzser azt értette, hogy előre nem egyeztettek senkivel. A gerillakampány szigorúan véve azonban azt jelenti, hogy annak indulásakor még senki nem sejti, hogy itt reklámról van szó, illetve hogy egy termék áll az események hátterében.
Az MTV Magyarország marketingmenedzsere a Népszabadságnak kifejtette, hogy szigorúan ügyeltek rá, hogy ne sérüljenek a szobrok. A gitárok kartonból vannak, és csak lógnak a szobrokon, nincsenek ragasztva vagy más módon rögzítve. Eddig nem érkezett panasz.
Zsigmond Attila, a fővárosi köztéri szobrokat gondozó Budapest Galéria igazgatója nem volt elragadtatva az akciótól. Nem gondolja ugyanis, hogy a köztéri szobrok rendeltetésszerű használatához tartozna, hogy reklámcélokat szolgáljanak.