Élet-Stílus

Lezárult a Zöld Pont akció

Az ÖKO-Pannon Kht. 5 Zöld Pont elnevezésű most lezárult akciójának keretében a résztvevők 7285 pályázatot, azaz összesen 36 425 Zöld Pont védjegyet küldtek be a szervezőknek.

A Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium valamint a Pilisi Parkerdő Rt. védnökségével indított környezetvédelmi kampány három hónapig tartott. Az akció célja az volt, hogy felhívja a lakosság figyelmét a Zöld Pont jelzéssel ellátott környezetbarát termékekre, és ösztönözze a lakosságot arra, hogy ezek vásárlásával is tegyenek környezetük tisztaságáért és megóvásáért. A kht. nyereményeket – például környezetbarát számítógépet – ajánlott fel a résztvevőknek.

Az akció keretében az ÖKO-Pannon Kht. támogatásával a Pilisi Parkerdő Rt. egy 4 hektáros budai erdőszeletet újított meg, és felújított egy sétautat.

Az 5 Zöld Pont akció idei sikerére alapozva az ÖKO-Pannon Kht. és a minisztérium a jövőben is tervez hasonló, a szelektív hulladékgyűjtést és a környezettudatos magatartást népszerűsítő akciót – áll a közleményben.

A Németországból indult “Der Grüne Punkt”, azaz a Zöld Pont ma már a világ 120 országában jelzi, hogy a termék gyártója, forgalmazója vagy importálója hozzájárul a hulladékgyűjtési rendszer működtetéséhez és a csomagolás hasznosításához. Magyarországon a Zöld Pont védjegyet az ÖKO-Pannon Kht. több mint 1650 partnere tüntetheti fel termékén.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik