Belföld

Évi 3 milliárd forintot ad az állam bormarketingre

Évi 3 milliárd forintot biztosít a kormány a nemzeti bormarketing stratégia megvalósítására – jelentette be a nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos szombaton, a budapesti Vince gálán az MTI beszámolója szerint.

Rókusfalvy Pál abban bízik, hogy a költségvetési támogatás javítani fogja a magyar bor nemzetközi elismertségét, így a jelenleginél sokkal magasabb áron lehet majd azt külföldön értékesíteni.

A szőlő-bor ágazat marketingje soha nem látott segítséget kapott a kormánytámogatással, de a sikerhez összefogásra, együttműködésre és a tudományos kutatások alkalmazására is szükség lesz – tette hozzá.

Kapcsolódó
Milliárdos minisztériumi megbízás a bormarketing-kormánybiztos cégének
Rókusfalvy Pál még nem volt kormánybiztos, amikor nyert a cége.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik