Belföld

A BKK válaszolt a HÉV-ről leszállított kislány anyjának

Nemrég megírtuk, hogy felháborott Facebook-bejegyzést tett közzé egy szentendrei anya, akinek 13 éves kislányát kedden este leszállította a kalauz a HÉV-ről, mert nem volt jegye.

Az anya leírja, hogy a kislány szeretett volna jegyet venni, de az automata a Margit híd állomáson hibás volt, ezért nem tudott. A kislány ezt elmondta a kalauznak is, felajánlotta, hogy tőle megveszi a jegyet, ám a kalauz este nyolckor, Budakalászon leszállította a gyereket a szerelvényről.

 

Kép: Facebook

Megkérdeztük az ügyről a BKK-t is, mert a jegyellenőrzésért és az automatákért nem a MÁV, hanem ők a felelősek. A BKK viszont azt írja, hogy a nő ellentmondásos információkat ír.

Időközben értesültünk arról, hogy a hölgy közzé tett egy Facebook-posztot, amelyben ellentmondásos információ is található. A Facebook-posztban az olvasható, hogy Budakalászon nem működött az automata, holott ott nem üzemel automata. Hacsak nem a Lenfonó, vagy a Szentistvántelepre gondoltak a posztban. Természetesen nem vonjuk kétségbe senkinek a szavát, de sajnos a korábbi időszakokban többször megtörtént, hogy a Facebookról olyan történeteket vett át a sajtó, amelyek pontatlanok, olykor valótlanok voltak. Éppen ezért türelmét kérjük, amig a vizsgálatot lefolytatjuk.

Viszont az anya posztja igazából nem erről szól, hiszen a kislány eredetileg a Margit hídnál szállt fel, ahol viszont nem is egy, hanem több automata is van. Az már csak a poszt kisebbik része, hogy ahol leszállították, szintén nem működött az automata. Egyébként pedig egy kislányról van szó, aki lehet, hogy nem ismeri annyira a megállók neveit.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik