Belföld

Még meg sem szoktuk az új minisztériumot, máris kiszórtak 240 milliót Szijjártó barátjának

Kuna Tibor, a Trinity International Communications és a Young and Partners tulajdonosa
Kuna Tibor, a Trinity International Communications és a Young and Partners tulajdonosa

240 millió forintos keretszerződést kötött az újsütetű Innovációs és Technológiai Minisztérium  Szijjártó Péter barátjának, Kuna Tibornak a cégével az Európai Unió Hivatalos Lapjában megejelent hirdetmény szerint.

A Trinity Communications Kft. március 20-ától 2018 végéig integrált marketing-, kreatív és médiaügynökségi szolgáltatásaival segíti a környzetevédelmi szemléletformálásra megálmodott Zöld Karikás Játékokat (ZKJ). Utóbbi többfordulós, évenkénti területi és országos döntőt is magában foglaló, szemléletformálást célzó tanulmányi verseny, melyet két versenyév alatt rendeznek meg.

A Trinity Communications az állami reklám- és marketingmegrendelések nagy nyertese, idén például partnereikkel ők vitték el a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő éves külső kommunikációjára kiírt közbeszerzést, tavaly pedig a vizes vb-t reklámozhatták 5 milliárd forintért.

Tavaly minden eddiginél többet költött propagandára a kormány – a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal nettó 66,52 milliárd forint értékben kötött szerződéseket különböző kommunikációs feladatok ellátására. Az összeg 99,93 százaléka három érdekkörhöz, Csetényi Csaba, Kuna Tibor és Balásy Gyula cégeihez került.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik