Belföld

Visszahozzák a híres magyar márkát

A Tunsgram márkanév erősítésével, új termékek fejlesztésével stabilan működő, globális vállalatot építenek magyarországi bázisról kiindulva a világítástechnika területén - mondta Jörg Bauer, a Tungsram-csoport elnök-vezérigazgatója, tulajdonos szerdai budapesti sajtótájékoztatóján.

Emlékeztetett, a General Electric (GE) Lighting februárban bejelentette, hogy eladja európai, közel-keleti, afrikai és törökországi fényforrás üzletágát, valamint a globális autólámpa részlegét, ezekből a Tungsram-csoport megvásárolta a magyarországi egységeket, az erről szóló megállapodást kedden írták alá, és tárgyalnak a más földrészeken lévő GE-egységek átvételéről.

Jörg Bauer, aki korábban a GE felsővezetője volt, kiemelte, hogy a Tungsram-csoport folytatja az eddigi munkát a megvásárolt területeken, ezekre építve fejleszti tevékenységét, és terveik szerint tíz év múlva árbevételük eléri majd az egymilliárd amerikai dollárt.

A tervek szerint az idén 90 milliárd forint árbevételt ér el a Tunsram-csoport, ami megegyezik az átvett egységek előző évi árbevételével, koncentrálnak a szervezetépítésre, elsősorban a marketing és az értékesítés területére, valamint az innovációra.

Kiemelt kép: MTI/Koszticsák Szilárd

Ajánlott videó

Olvasói sztorik