Adózói bejelentés szerint valaki ismét visszaél a Nemzeti Adó- és Vámhivatal nevével. Telefonon kér bankszámla-adatokat – tudatta közösségi oldalán a NAV.
Az udvarias telefonáló közli, hogy a hívott félnek túlfizetése van, de pénzt az adóhivatal csak neve, bankszámlaszáma megadása után tud utalni.
A NAV ismét megerősítette, telefonon soha nem értesíti ügyfeleit, nem kér sem számlaszámot, sem egyéb bizalmas adatot.
Kérik, akit felhívnak ilyen szöveggel, azonnal tegyen bejelentést a NAV bármelyik igazgatóságán, ügyfélszolgálatán és NE ADJA MEG ADATAIT!
Az ebből eredő kellemetlenségekért a NAV nem vállal felelősséget, mert a hivatal kizárólag ügyfélkapun, postán, illetve folyószámla-kivonaton értesíti az adózókat a túlfizetésekről.
Tavaly márciusban ugyanezzel a trükkel próbálkoztak.