Tarlós István az Indexnek adott interjúban azt mondta, vállalja azon szavait, miszerint lennének bizonyos kérései ahhoz, hogy még egyszer elgondolkodjon, indul-e a főpolgármesteri címért. Arról nem kívánt beszélni, mik lennének ezek a kérések, illetve azt mondta, nincs véleménye a lehetséges utód kérdésében.
A BKV-s tiltakozásokkal kapcsolatban jelezte, hogy a napokban kereste meg a kormányt, vizsgálják felül a mostani helyzetet.
Nem tartom elfogadhatónak, hogy az önkormányzatoknak vagy cégeiknek a dolgozói másodrendű állampolgárok legyenek és ne kapják meg azt a bérrendezést, amit a közvetlen államiak
– mondta.
Hozzátette, az önkormányzatoknak nincs anyagi lehetőségük arra, hogy ezt a helyzetet önmaguk oldják meg. A problémát egyébként felfújtnak érzi, mert szerinte senki sem hiheti el, hogy ezer BKV-dolgozót átvesz a Volán, hiszen nincs szükségük ennyi emberre. A külföldi munkavállalást néhány tucat embert leszámítva illúziónak tekinti. Tarlós nem zárja ki, hogy adódhatnak majd létszámproblémák a BKV-nál, de szerinte lehetséges, hogy nincs is szükség egy tízezer fős cégre.
A hármas metró felújításával kapcsolatban megjegyezte, hogy Budapest öt éve a projekt elindításával küzd, a szerelvények felújítását már egy éve elkezdték. Az alapprobléma szerinte az, hogy a korábbi városvezetés ahelyett, hogy
A negyedik felújított szerelvényt a múlt héten hozták meg Oroszországból, ezek Tarlós szerint márciusban forgalomba állnak.
A főpolgármester szokott a hármas metróval utazni, az egyik gyermeke naponta használja. Azt mondja, ha olyan szakvéleményt kapna, hogy a metró balesetveszélyes, nem engedné, hogy a gyereke rajta utazzon. Elismerte, hogy van aggódás a részéről.
A Római-parti mobilgát ügyével kapcsolatban jelezte, már nem vele kell vitatkozni, hanem a szakmával, hiszen Budapest a megrendelő, nem a szakértő vagy a tervező.