550 millió forintot költ a BKK két éven át arra, hogy megismertesse az utasokkal az elektronikus jegyrendszer használatát. Közbeszerzési pályázatot írtak ki, a nyertes cégnek 24 hónapon át kell médiafelületet vásárolnia tévében, rádióban, nyomtatott és online sajtóban, köztéri reklámfelületeken – írja a Magyar Idők.
Az e-jegyrendszer bevezetésének céldátuma 2017. december 31. A határidő közeledtével egyre több közbeszerzést írnak ki, néhány napja „független mérnöki feladatok ellátására” is tendert hirdettek. A nyertes ajánlattevő feladata többek között 10 606 darab jegyérvényesítő készülék telepítése mintegy 2280 buszra, villamosra és trolira, illetve 496 állomási érvényesítő készülék felszerelése a metró- és HÉV-állomásokon.
December óta tart az első próbaüzem a dolgozói kártyák kiosztásával, ezzel a rendszer működéséhez szükséges szoftverelemeket és gyártósorokat tesztelik. A teljes bevezetést követően másfélmillió kártya kerülhet forgalomba.