A Magyar Közlönyben megjelentek és az Index gyűjtése szerint azért ezek között van olyan, amit eleve meg kellene csinálni, de akad meglepetés is.
- Háromvágányú kapcsolatot terveznének Kelenföld és Ferencváros állomások között, jönnek ehhez elővárosi megállók is. Átépítenék a Déli összekötő vasúti Duna-hidat.
- A 150-es vasútvonal Soroksári út menti nyomvonalát áthelyeznék a Határ út és a Kvassay Jenő út közötti szakaszon.
- Az M1-autópályát kétszer hármas forgalmi sávra szélesítenék az M0 és M19 csomópontok között.
- Az M7-es autópálya jobb pályáját három forgalmi sávra szélesítenék az M0 autóút és 710 sz. főút (leendő M8-as csomópont) csomópontok között.
- Új, kétszer háromsávos közúti Duna-hidat terveznének a Galvani út – Illatos út vonalában. A kapcsolódó úthálózat tervezési határa a Fehérvári út – Üllői út közötti szakaszra terjed ki.
- A ráckevei HÉV-vonalat is átszabnák, a Határ út és a Kvassay Jenő út közé eső szakasz ne legyen útban. De nem szüntetnék meg.
- A csepeli HÉV helyett villamos járna, amit a 2-es villamos vonalával kötnének össze. A jelenlegi HÉV-vonalat a Boráros tér – Közvágó híd közötti szakaszon elbontanák.
- A kisföldalattit rekonstruálják és akadálymentesítik, új megálló lenne az 1-es villamos Kacsóh Pongrác úti megállójánál, valamint a vonalat meghosszabbítják a Vigadó térig, átszálló kapcsolatot adva a 2-es villamoshoz.