Megírtuk korábban, hogy a TV2-nél sok százmillió forintot költő Vodafone bejelentette: felfüggeszti a TV2-n tervezett hirdetéseit. A távközlési cég, mely a Nők a Nőkért Együtt az Erőszak Ellen Egyesülettel együttműködve tevékenyen is részt vesz a női jogok védelmezésében, így tiltakozik az Éden Hotelben bemutatott erőszakos jelenet és a csatorna hozzáállása ellen. A Vodafone közölte: elfogadhatatlannak tartják, hogy a műsor készítői nem nyújtottak azonnal segítséget a bántalmazott nőnek.
Hozzátették: addig nem indítanak új kampányt és addig felfüggesztik a jelenleg tervezett kampányaikat, amíg a csatorna nyilvánosságra nem hozza ígért belső vizsgálatának eredményét és nem garantálja világos állásfoglalásban, hogy a jövőben maximálisan tiszteletben tartja és tartatja a női jogokat. (Ez időközben megtörtént, a csatorna lefolytatta a belső vizsgálatot, hogy mi lett a vége, arról itt olvashatnak bővebben.)
A Kreatív azonban egy furcsa dologra hívta fel a figyelmet, megkeresték a Vodafone márkakommunikációs igazgatóját, aki azt mondta, a hirdetések 2-3 hónapra előre vannak lekötve, ezeket nem érinti a bejelentés, viszont a tervezés alatt álló kampányok esetében a TV2 kikerült a médiatervből, leállították az előkészítést is, tehát a Vodafone – ha addig a TV2-nek esetleg nem sikerülne megegyezni a céggel – praktikusan az év második felétől nem vásárolna reklámidőt a csatornán.