A napilap információi szerint 19 felső középkategóriás és 12 középkategóriás kocsira írtak volna ki közösen közbeszerzést. A pályázat része lett volna még 9 “vegyes használatú személygépkocsi” és 4 teherkocsi. Várszegi Gyula azonban nem értette, mi szükség lenne ennyi drága személyautóra, amikor csak négy felső vezetője van a BKV-nak.
“Az az én gondom, hogy 19 felső kategóriás kocsi beszerzésére van igény, amikor csak négy felső vezetője van a BKV-nak. Ezt sokkal kritikusabban kell megnézni, nem kell mindenkinek” – idézi az ülés szó szerinti jegyzőkönyve Várszegit, aki szerint nem járhat minden vezetőnek drága szolgálati kocsi. A Blikk úgy tudja, a drágább autókból 15-öt kaptak volna a BKK-s főnökök, és 4 jutott volna a BKV-nak.
A BKV annyit elismert, hogy szeretnének új autókat beszerezni, mert 2015-ig lejárnak a BKV és a BKK bérleti szerződései. Állításuk szerint azonban a flotta nagyobb része a BKV összes szerelőjárművének és a BKK zavarelhárító gépjárműveinek pótlására kell. “A legutóbbi igazgatósági ülésen több igazgatósági tag részéről merültek fel kérdések, illetve előfordult, hogy valamely tag a tervezet egy-egy pontjával való egyet nem értésének adott hangot” – közölte a BKV a Blikkel.