Mindenki szégyellje magát, aki tavaly ősszel kinevette Varga Mihályt, aki akkoriban úgy vélekedett, hogy attól indul majd be a fogyasztás, hogy az emberek lecserélik a hűtőjüket. A hűtőbiznisz ugyanis tényleg virágzásnak indult, a Gfk kedden kiadott közleménye szerint a legtöbb kategóriában folyamatosan bővül az értékesítés.
„A hűtőszekrények és fagyasztók fő szezonjának számító hónapok – július, augusztus – még épp csak megkezdődtek, ám az előjelek már most biztatók. A kereskedők is erre az időszakra hegyezik ki az akcióikat, illetve csereakciókkal próbálják ösztönözni a vásárlókat” – derül ki a kutatócég közleményéből, amit a Portfolio.hu ismertetett.
A Gfk az elmúlt évek eladási trendjével kapcsolatban kiemeli, hogy míg 2011-ben még egyenletesebben oszlott el a szezon a nyári hónapok között, addig 2012-ben elsősorban a július „mentette meg” a hűtőszezont. Bár az előző évek tendenciái azt mutatják, hogy júliusban csúcsosodik ki leginkább a hűtők értékesítésének trendgörbéje, idén már tavasszal (április-május körül) megtört a jég, és növekedésnek indult az eladás volumene. A fő szezon pedig még ezután következik – teszik hozzá.
Fotó: figyelemelvonoegyszarvu.tumblr.com