A lap keddi számában ismertette, hogy a közlekedési társaság átszervezését a BKV felügyelőbizottsága általánosságban támogatta, azonban a részletekben nem volt egyetértés. A tervezett átalakítás szerint jövő év januárjától a fővárosi közösségi közlekedési cégen belül elkülönítenék az egyes területeket, így a busz-, villamos-, troli-, HÉV- és metróágazatokat.
A cikkben az is olvasható, hogy a közös igazgatósági tanácskozás másik fontos témája a busztender lesz. Papíron ugyan a VT-Transman Kft.-t kellene győztesként kihirdetni a 150 autóbusz alvállalkozói üzemeltetésére kiírt tenderen, mivel az előminősítésen túljutott három érdeklődő cég közül végül csak a Széles Gábor érdekeltségébe tartozó vállalkozás adott be ajánlatot. Ám heves vita várható arról: megéri-e ez a konstrukció, ugyanis a belső számítások mást mutatnak. Éves szinten akár milliárdos összeggel lenne olcsóbb, ha a BKV maga üzemeltetné és nem szervezné ki a szolgáltatást – írja a lap.