Belföld

Újabb tendert nyert a Factory

A szegedi Factory Creative Studio nyerte el a dm drogerie markt Facebook-oldalának menedzselését.

A szépségipari multinacionális cég a kétkörös tenderre 10 ügynökséget hívott meg, a második fordulóba már csak három cég jutott tovább. Közülük nyert a szegedi integrált kommunikációs és szoftverfejlesztő ügynökség, melynek megbízása idén júliustól jövő év szeptemberéig szól.

A tenderre meghívott ügynökségeknek részletes kampánytervet kellett bemutatniuk, melynek során törekedni kellett a Facebook-alkalmazások elkészítésére és bemutatására. A kampánynak a megbízó által képviselt életérzéssel is összhangban kell lennie, és azt kell erősítenie – tájékoztatta a Szeged24-et a szegedi cég kommunikációs vezetője.

Nyemcsok Éva azt is elmondta: feladatuk, hogy kialakítsák a megbízó közösségi oldalának teljes évi stratégiáját, alkalmazások tervezzenek és fejlesszenek. A számos díjjal kitüntetett szegedi ügynökség az elmúlt időszakban több megbízást is kapott kampányok bonyolítására: legutóbb az uniós támogatással a Dél-Alföldön megvalósuló Energiavámpír-kampányra, mely most is zajlik.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik