Az Erste Bank szeretné ügyfelei igényeit minél inkább kielégíteni, ezért hosszú kutatási folyamat előzte meg a bank újrapozícionálását és kommunikációját. Az derült ki, hogy a legfontosabb az emberek számára, hogy a bank odafigyeljen egyéni pénzügyi igényeikre.
A kreatív koncepció kidolgozásánál követelmény volt, hogy az Erste Bank könnyen azonosítható és markánsabb legyen, mint eddig – ehhez a szlogenünket „Értjük egymást”-ról „Nálunk Ön az első”-re változtattuk. A fejlesztés során pedig a „mindenkinek vannak pénzügyei” irány nyert.
Ezért ez lett a bank új jelmondata: „Bár nem vagyunk egyformák, pénzügyei mindenkinek vannak. Az Erste Banknál nem csak a pénzügyekre, hanem ügyfeleink egyéni igényeire is odafigyelünk. Erste Bank – Nálunk Ön az első.”
Ezt bizonyítandó több területet is fejlesztenek párhuzamosan: megnyílt a 200-ik bankfiók és immár közel 400 bankautomatával szolgálják ki ügyfeleiket országszerte.
A bevezető kommunikációnkkal a magazinokban és közterületeken már találkozhatott.
Mátyás király, Colombus, Rómeó és Júlia, Lúdas Matyi és Mozart kaptak főszerepet új reklámfilmjeinkben és a sajtóhirdetéseken, óriásplakátokon.
Reméljük, hamarosan személyesen is találkozhatunk Önnel valamelyik bankfiókunkban!