Belföld

IP-Centrex – Új korszak az üzleti távközlésben!

A UPC Magyarország Kft. UPC business üzletága ismét új szolgáltatással bővítette portfolióját. Az IP-Centrex olyan virtuális alközponti szolgáltatás, mely egy időben, több telephelyen, akár több száz mellékből álló telefonközpontot képes alkotni, beruházási költségek nélkül.


IP-Centrex – Új korszak az üzleti távközlésben!

IP-Centrex – Új korszak az üzleti távközlésben! 1

Napjainkban sok helyen még újszerű állapotban találhatók meg a hagyományos telefon alközpontok. Ezeknek hátránya, hogy nagy a helyigényük, és a korábbi tőkebefektetés mellett folyamatos üzemben tartási költségeket generálnak. A UPC business IP-Centrex ezzel szemben egy olyan – ezekkel a rendszerekkel egyenértékű – alközponti megoldás, ami lehetővé teszi a kis – és középvállalatoknak a fölösleges és nagy beruházások elkerülését.

2008. január 1-től bevezetett IP-Centrex Internet alapú technológia által érhető el, amiben a UPC élen jár a távközlési szolgáltatók között. Mi sem bizonyítja ezt jobban, hogy jelenleg több mint 100.000 elégedett ügyfél rendelkezik Interneten keresztül biztosított UPC telefon és ISDN szolgáltatással. A jövőben, az IP technológia térhódításának eredményeként, egyre több vállalkozás és vállalat cseréli le meglévő rendszerét a korszerű virtuális magánhálózatra.

Hogyan jön létre az IP-Centrex szolgáltatás?

A UPC Siemens HiQ8000-es softswitchet (IP főközpontot) használ, mellyel a már korábban említett nagy számú előfizető kiemelkedő minőségben szolgálható ki. A központ szolgáltatás-készletét kibővítették: bekerült a rövidített mellékszámmal történő tárcsázás, a hívásátadás, a név kijelzés, a különféle felhasználói csoportok képzése és még sok más lehetőség. A felhasználó telephelyén a UPC által telepített Internet kapcsolaton egy vagy több sokcsatlakozós hálózati adapter (eMTA) kerül beüzemelésre. Ezek biztosítják a megrendelő számára az akár több száz fővonali csatlakozót, amelyek egyenként is egy-egy melléknek felelnek meg.

Az adapteren hagyományos ún. RJ11-es csatlakozók vannak, melyre a felhasználó meglévő analóg telefonjait, vagy a UPC által ajánlott komfortos készülékeket csatlakoztathatja. A felhasználói felület (SMC) kezeléséhez Internetes hozzáférés biztosított, mellyel a központi beállítások, a különböző mellékek szolgáltatásai, vagy akár a korlátozások is szabadon konfigurálhatók.

A szolgáltatás árazása egyedi, de annyit mindenképp érdemes tudni, hogy a havi díj általában a hasonló méretű telefonközponthoz ajánlott árazás alatt van, és akár teljes egészében lebeszélhető. Természetesen a mellékek ingyenesen kommunikálnak egymás között és a UPC hálózatba irányuló összes hívás díjmentes. Ha a cégnek, vagy intézmények több telephelye van, az IP-Centrex megoldás az eltérő címeken üzemelő mellékeket egy hálózatként kezeli, melyben akár osztott kezelői csoport is létrehozható.

Összegzésként elmondhatjuk, hogy az IP-Centrex olyan korszakalkotó és kedvező paraméterekkel rendelkező virtuális telefonközponti megoldás, mely nagyszerű alternatíva a mai magyar távközlési piacon.

További információ:
www.upcbusiness.hu

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik