Belföld

Milliárdos kampány az uniós (fél)sikerekről

Olyan uniós pályázat is a bekerült a sikerkampányba, melyet éppen a napokban fagyasztott be a kormány minden indoklás nélkül.

A Nemzeti Fejlesztési Hivatal (NFH), összesen 1,43 milliárd forint értékben négy pályázatot írt ki az Európai Unió strukturális alapjainak magyarországi eredményeit bemutató kommunikációs kampányra. 

A strukturális alapokon belül a pályázati összeg legnagyobb részét, 43,2 millió forintot, a humánerőforrás-fejlesztési program (HEFOP) eredményeinek bemutatására lehet felhasználni, 28,8 millió forint a gazdasági versenyképesség operatív programra (GVOP), 20 millió forint regionális operatív programra (ROP) áll rendelkezésre. A környezetvédelmi és infrastrukturális program eredményeinek népszerűsítésére 15,2 millió forintot, az agrár és vidékfejlesztési operatív programra (AVOP) 4,8 millió forintot fordítanak. Ez utóbbit pont ezen a héten függesztette fel a szaktárca minden indoklás nélkül (Részletek >>).

A kiírás szerint a tenderre olyan pályázó jelentkezhet, aki 2003-ból és 2004-ből származó, hasonló tevékenységéből származó évi nettó árbevétele elérte a 220 millió forintot, valamint rendelkezik az elmúlt három évben évente két, egyenként legalább 40 millió forint értékű kreatív referenciával.

A reklám- és kreatív feladatokra, tervezési tevékenységre, reklám- és filmanyagok gyártására valamint poszter és plakátnyomtatásra 112 millió forint áll rendelkezésre. A kommunikációs kampány részeként 760 millió forint értékben írt ki tendert az NFH a strukturális eredmények magyarországi eredményeinek bemutatására. A kommunikációs kampányhoz kapcsolódó rendezvények és PR-feladatok szervezésére kiírt NFH-pályázatra 320 millió forint áll rendelkezésre azon ajánlattevők számára, akik az elmúlt két évben azonos tevékenységből legalább nettó 300 millió árbevételt értek el. Ebben az esetben a legnagyobb összeg, 102,4 millió forint a regionális operatív programhoz kapcsolódó rendezvényekhez áll rendelkezésre. Az eredmények megismertetésére készülő cikkek, riportok, interjúk és műsorok elkészítésére 240 millió forintra írt ki tendert az NFH az elmúlt két évben 300 millió forintos árbevétellel rendelkező számára.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik