A Szentkirályi Ásványvízet 1994 óta – akkor még a Vitapress Kft., ma már az ásványvíz nevét viselő Kft. szárnyai alatt – forgalmazzák Magyarországon. Az indulás után négy évvel, az ásványvíz 1998-ban elnyerte a FOODAPEST Sikerdíjat. A cég már akkor is jelentős növekedésre tett szert az piacon, de később, a 2002. évi közel 4 millió db ásványvíz eladása is még veszteséget termelt. A Szentkirályi Ásványvíz Kft. megalakulásának évében, 2003-ban már 10,5 millió darab palackot értékesítettek itthon, de az igazi áttörést az idei „Ásványvíz-Oscar” elnyerése jelentette, idén tavasszal. Ez év első felében már látszott, hogy megtöbbszöröződhet a tavalyi éves palackforgalom és a külföldi forgalmazók is egyre többször keresik fel Szentkirályt.
„Ez az év hazai és nemzetközi elismerésekben gazdag számunkra, hiszen tavasszal a párizsi Ásványvíz Világkiállításon elnyertük a legjobb külföldi szénsavmentes ásványvíznek járó világdíjat, majd a hazai Arany Tallér díjat követően most újabb Sikerdíjjal gyarapodtunk.” – mondta az ügyvezető, majd hozzátette: „A szakmai és fogyasztói érdeklődés meghozta gyümölcsét: hazai ásványvízpiaci részesedésünk a tavalyi évről várhatóan több mint huszonhatszorosára fog nőni az év végére.”
A megnövekedett igények kielégítése érdekében már folyik egy 2.500 nm-es új üzem tervezése is Szentkirályon. (A jelenlegi üzem óránként 20 ezer liter víz palackozására képes, ami egy kamion megtöltését jelenti óránként.) A bővítéssel és újabb palackozósorok beüzemelésével a cégnek várhatóan évente mintegy 300 millió liter víz palackozására nyílik majd lehetősége, úgy, hogy a 15 ezer db/óra kapacitású gépek három műszakban, 24 órán keresztül palackozzák a vizet.
Balogh Levente, a cég ügyvezetője a forgalom jelentős mértékű felfutása óta egyre bizakodóbb: tervei szerint a családi tulajdonban lévő Szentkirályi Ásványvíz Kft. 2005-ben itthon a piacvezetők egyike lesz, nemzetközi szinten pedig a világ élvonalában jegyzik majd.