Belföld

Évi 2 millió látogatóra számít a Premier Outlets Center

Működésének első 12 hónapjában az előzetes hatásvizsgálatok alapján 1,5-2 millió látogatóra számít az első magyarországi outlet központ, a csütörtökön nyíló Premier Outlets Center.

Szebenyi Miklós, a Premier Outlets Center igazgatója elmondta, hogy a Biatorbágyon 7 hektáros területen épült Premier Outlets Center 53 üzletéből 39-et adtak ki idáig, a bérleti szerződések átlagos futamideje tíz év. Az üzletek közül három, az öt – kínai, olasz és amerikai – étterem és büfé közül pedig kettő csak november végén nyílik meg.

A Premier Outlets Centerben Fila, adidas, Nike Factory Store, Columbia/Quiksilver, Camel Activ, MEXX és más márkák mellett megjelenik az elegáns férfi ruházati cikkeket gyártó német Sarvar és az ugyancsak német női ruha gyártó Pimkie is, amelyek idáig még nem rendelkeztek márkabolttal Magyarországon.

Egy éven belül döntés születik arról, hogy mikor kezdenek hozzá a Premier Outlets Center második nagy beruházási egységének felépítéséhez – mondta Szebenyi Miklós. A csütörtökön nyíló első beruházási egység költsége 25 millió, a másodiké várhatóan közel 30 millió euró lesz. A második egység építéséhez a beruházásra alapított projektcég már megvásárolt egy 10 hektáros területet.

A beruházásra alapított projektcég, a Budapest Outlets Center Kft. 50 százalékos tulajdonosa a Raiffeisen Ingatlan Rt., 50 százalékban pedig a legnagyobb angliai magántulajdonban lévő ingatlanberuházó csoport, az edinburghi központú Miller Group fejlesztési divíziója, a Miller Developments. Az ingatlan bérbeadását és üzemeltetését a GVA Grimley Outlet végzi.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik