Belföld

Olimpia idején az MTV-é a nézettségi arany

Augusztus 16-29. között a teljes nézőközönség majd 26 százaléka választotta az mtv-t, amíg az RTL-t 22,4 százalék, a TV2-t 23,5 százalék. A 18-49 éves korcsoportban a közszolgálati televízió közönségaránya 24,3 százalék volt, kereskedelmi versenytársaié pedig rendre 23,5 százalék és 23,8 százalék.

Az olimpia heteiben az AGB Hungary adatai szerint a Magyar Televíziót nézték a legtöbben. A közszolgálati csatorna életében jelentős siker, hogy nem csupán a teljes népesség körében, hanem a kereskedelmi televíziók célcsoportjában, a 18-49 évesek korosztályában is átvette a vezetést.
Már az olimpia első hetében többen nézték az mtv-t, mint bármely kereskedelmi televíziót, a második héten pedig tovább nőtt az MTV előnye – tájékoztat az MTV Rt. közleményében.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik