Belföld

A Generali is superbrand lett

A márkaépítés legmagasabb szintjét jelentő superbrand fokozatot kapott a Generali-Providencia Biztosító Rt. - közölte a társaság az MTI-vel.

A Generali és a többi hasonló elismerésben részesült hazai vállalat márkáját több mint 10 ezer márkából választotta ki a kommunikációs- és marketingszakemberekből álló zsűri – áll a közleményben.

A díjazottak teljes listáját a novemberben megrendezésre kerülő “Supebrands Magyarország” gálán hozzák nyilvánosságra.

A nemzetközi Superbrands programban Magyarországról az idén először négy szakmai szervezet vett részt: a Magyar Reklámszövetség, a Magyar PR Szövetség, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége és a Márkás Termékeket Gyártók Országos Szövetsége.

A díj definíciója szerint a superbrand márkák a fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest olyan érzelmi és kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amit a vevők elvárnak és elismernek.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik