Belföld

A Generali is superbrand lett

A márkaépítés legmagasabb szintjét jelentő superbrand fokozatot kapott a Generali-Providencia Biztosító Rt. - közölte a társaság az MTI-vel.

A Generali és a többi hasonló elismerésben részesült hazai vállalat márkáját több mint 10 ezer márkából választotta ki a kommunikációs- és marketingszakemberekből álló zsűri – áll a közleményben.

A díjazottak teljes listáját a novemberben megrendezésre kerülő “Supebrands Magyarország” gálán hozzák nyilvánosságra.

A nemzetközi Superbrands programban Magyarországról az idén először négy szakmai szervezet vett részt: a Magyar Reklámszövetség, a Magyar PR Szövetség, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége és a Márkás Termékeket Gyártók Országos Szövetsége.

A díj definíciója szerint a superbrand márkák a fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest olyan érzelmi és kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amit a vevők elvárnak és elismernek.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.