Az adózott eredmény szintén 18 százalékkal 20,3 millióra nőtt 17,2 millióról, a részvényarányos nyereség 12 százalékkal 0,31 euróról 0,34-re emelkedett.
Az árbevétel a második negyedben 155,9 millió eurót tett ki az egy évvel korábbi 156,7 milliót követően. Az eladás helyi valutákban számolva 1 százalékkal bővült, az értékesítés mennyiségben 3 százalékkal emelkedett.
A FÁK tagországaiban, Nyugat-Európában és Ázsiában az euróban számított forgalom 14, 8 és 7 százalékkal nőtt, míg a közép-európai és a mediterrán országokban, illetve Latin-Amerikában 5 és 15 százalékkal csökkent. Az üzemi eredmény 26,5 millió euró volt az egy évvel korábbi 27,3 millióval szemben, az üzemi eredmény rátája az egy évvel korábbi 17,4 százalékról 17-re mérséklődött.
Az Oriflame idén márciusban jelent meg a stockholmi tőzsdén, a kibocsátást – amely az első volt Svédországban 2002. július óta – tízszeresen túljegyezték. Az Oriflame többsége korábban a svéd Industri Kapital részvényalap és az alapító Jochnik család 41-41 százalékos tulajdonában volt. A kibocsátás után 21,5 százalék marad az alapnál és 15,2 százalék a Jochnik családnál. Az új intézményi és kisbefektetőké a túljegyzés miatt 45,5 százalék az eredetileg tervezett 35 százalék helyett, és 5,6 százalék a vállalatvezetésé.
A kibocsátás 4,5 milliárd svéd korona (604 millió dollár) bevételt hozott az eladóknak.