Belföld

Elpocsékolt pénz a kormányzati reklám

Jelenleg nem több, mint pénzkidobás a kormány, illetőleg az egyes tárcák kommunikációja a szakemberek egybehangzó véleménye szerint, akik a fő hibát a szakértelem hiányában keresik - írja a Magyar Hírlap.

Magasabb fokozatba kapcsol a kormányzati kommunikáció – jelentette be Gál J. Zoltán július közepén. A szóvivő szerint a megújult szervezetnek jobban kell szolgálnia a kormány által meghatározott prioritásokat.

Szakértők szerint erre a területre mindenképp ráfért a változtatás. A kabinet, illetve a minisztériumok kommunikációja jelenleg nem több, mint pénzkidobás – állítják egybehangzóan az elemzők.
Véleményő szerint a kampányok mögül hiányzik a jól meghatározható cél. Továbbá a kormányzat sokszor olyan gondokat próbál reklámmal megoldani, amelyek a legkevésbé sem oldhatók meg propagandaeszközökkel – állítja több neve elhallgatását kérő bíráló.  A baj oka szerintük nem az anyagiakban, hanem a megrendelő kommunikációs szakértelmében keresendő.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik