Belföld

Citroën Xsara Eurostyle

Ismerik a mondást? Egyél bárányt: húszezer prérifarkas nem tévedhet. Így van ez a Citroën Xsarával is. 1997–es bemutatása óta, összesen 13882 Xsara talált gazdára Magyarországon, és népszerűsége a mai napig töretlen. Átesett két modellfrissítésen, puritán fényszóróit mandulaszemekre cserélte, orr-része robusztusabb lett, és rajongói tábora egyre nőtt.

Megérte hazánk EU csatlakozását, amelyet az Eurostyle limitált szériával tesz emlékezetessé. A két legnépszerűbb – a 110 lovas 1.6-os és a 75 lóerős 1,4-es – motorral szerelt modellek most 3.470.000 forint illetve 3.230.000 forintért hívogatnak egy franciásan kényelmes, légkondicionált utastérbe. A Xsara kiforrott műszaki megoldásai, kiváló menettulajdonságai könnyed és biztonságos vezethetést garantálnak.

Citroën Xsara Eurostyle 1

Az alaphelyzetben is jól felszerelt, többek között két elülső légzsákot, minden üléshez fejtámlát és hárompontos biztonsági övet, négy irányban állítható változó rásegítésű szervokormányt, ködfényszórót, távirányítós központi zárat, elektromos elülső ablakemelőket tartalmazó induló szintű Xsara 1,4-es Eurostyle kivitelben 350000 forint értékben tartalmaz további extrákat. Ez azt jelenti, hogy két oldalsó légzsák, automata légkondicionáló, blokkolásgátló, kormányról vezérelhető rádiósmagnó, könnyűfém felni, tolatóradar mind ajándék az autóhoz. Az 1,6 literes változat kedvezménye 335000 forint, de ennél a modellnél az előzőeken túl tempomat is fokozza a kényelmet.

Annak sem kell más modell után néznie, aki a kisétkű ám lendületes dízelmotorokra esküszik. Akár az 1,4 es HDi-t, akár 90 illetve 110 lóerős két literes nagytestvéreit választja, biztos lehet benne, hogy nyomatékos, ám halk, sőt környezetbarát erőforrás szolgálja majd a mindennapokon.

Citroën Xsara Eurostyle 2

Az ötajtós Xsara helyett természetesen választhatja a sportos coupét – akár két literes 137 lóerős motorral VTS kivitelben, vagy dönthet a nagy utazásokra termett Break változat mellett, amelynek csomagtartója 517 literről a hátsó ülések lehajtásával több mint 1500 literre bővíthető.

Otthonos belsőtér, remek motorok, mi kell még? Biztonság! Kiváló menettulajdonságok, szilárd felépítés és mindenre kiterjedő védelem garantálja, hogy a Xsara minden utasa biztonságban célba érjen. Öt hárompontos biztonsági öv, első és oldalsó légzsákok, blokkolásgátló, elektronikus vészfék asszisztens és még számos műszaki megoldás vigyázza a Xsarában utazók épségét.

Mindezeken túl persze van még valami, amire egy Xsara tulajdonos büszke lehet: egy ralivilágbajnok márkához tartozik, Sebastien Loeb vagy Carlos Sainz sikere az övé is, hiszen a 2003-as Rali Világbajnokság csapatgyőzelmét a Xsara WRC-vel versenyző Citroën pilótái és technikusai szerezték meg.

www.citroen.hu/xsara.htm

Ajánlott videó

Olvasói sztorik