Belföld

Dinamikusan terjeszkedik a Chello Közép-Európában

A kábelhálózati internetszolgáltató, a Chello - a holland UPC leánycége - dinamikusan terjeszkedik Közép- és Kelet-Európában: tavaly lengyelországi piaca bővült a leginkább, 130 százalékkal, 32 600 előfizetőre.

Mint Michaela Adami-Schrott a közép- és kelet-európai térség Chello-főnöke szerdán közölte: Magyarországon – ahol Lengyelországhoz hasonlóan négy éve vannak jelen – 46 százalékkal nőtt tavaly az előfizetők száma, 41 300-ra.

Csehországban és Szlovákiában – ahol 2003 volt az első működési év – 24 400, illetve 2500 előfizetőre tett szert a cég, amely a következő lépcsőben Romániát hódítja meg. Ennek egyelőre nincs időpontja. Az ugyancsak ehhez a régióhoz sorolt Ausztriában tavaly 10 százalékkal 205 800-ra nőtt az előfizetők száma. A Chellónak teljes európai működési területén összesen 750 ezer előfizetője volt tavaly.

Ajánlott videó

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.