Nevét ma legtöbben onnan ismerik, hogy ő volt az, aki felépítette a „Nike” márkát. Ügynöksége, a 400 embert foglalkoztató és a portlandi központ mellett New Yorkban, Amszterdamban és Tokióban is irodákat működtető Wieden+Kennedy többször az év ügynöksége lett az USA-ban
A cég ügyfele a Nike mellett többek között a világ egyik legnagyobb sörgyára, a Miller Brewing és az amazon.com. internetes könyváruház.
Wieden egyik elmélete szerint a hagyományos 30 másodperces televíziós reklám halálra van ítélve, mert az üzenetek nem jutnak el a reklámokkal agyonterhelt fogyasztókhoz. A megoldás a szórakoztatás és a reklámtartalom összekeverése.
Ennek elterjesztésében az ügynökség is élen jár: „Freestyle” sorozat például „rendes” tartalomként futott az MTV-n, a futball-világbajnokságra készült Terry Gilliam-szpotok zenéje pedig sokáig vezette a brit és amerikai slágerlistákat.