Belföld

Trend a kölni bútorvásáron

A Kölni Nemzetközi Bútorvásáron a Kanizsa Trend Kft. a hazai gyártók közül egyedül állított ki. Részvételük az utóbbi évek legsikeresebb fellépésének bizonyult.

Trend a kölni bútorvásáron 1

2004. január 19. és 25. között került megrendezésre a világ egyik legjelentősebb bútor-szakkiállítása, a Kölni Nemzetközi Bútorvásár, ahol az idén félmillió négyzetméteren 43 ország 1300 kiállítója vett részt. A Kanizsa Trend Kft, amely a hazai bőrbútorpiacon ötven százalékos részesedéssel bír, a hazai gyártók közül egyedüliként állított ki.
Két évnyi recesszió után a szakma bizakodó, végre megmutatkozik a fellendülés esélye. Miklós Zsolt kereskedelmi igazgató szerint a hazai gyártók nehéz év elé néznek, de a kedvező nemzetközi tendencia a magyar piacon is érezteti majd hatását, – így a Kanizsa Trend a tavalyi 10 milliárdos forgalom 10 százalékos növekedésével számol.
A kölni Nemzetközi Bútorvásáron megfigyelhető trend a világos, főként pasztell, illetve bézs színű, bőrbevonatú organikus (lágy vonalú) formavilágú, és mindezek ellensúlyozásaként a törtfehér kubikus (szögletes) formájú ülőgarnitúrák dominanciája.
A Steinhoff Holding, melynek a Kanizsa Trend is tagja, kb. 5.000 m2-en állított ki.
A kölni „imm cologne” bútorvásár pozitív eredménnyel zárt, a fenti negatívumok ellenére jó hangulat uralkodott minden standon. A szakmai látogatók száma kevéssel a tavalyi alatt volt, idén „csak” 88.000, szemben a tavalyi 90.000-rel.
A Kanizsa Trend Kft. a bútorvásáron való részvételét eredményesnek mondhatja, az idei rendezvény az utóbbi évek legsikeresebbje volt. Nagy volumenű eladás realizálódott a már meglévő holland, német piacokon; illetve Kelet-Európai kereskedők is élénken érdeklődtek a kiállított design- és hagyományos bútorok iránt.
A híres, nagy nevű olasz „Natuzzi” cégcsoport vezetője, Pasquale Natuzzi is látogatását tette a cég standján, és elismerőleg nyilatkozott a Kanizsa Trend termékeiről.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik