Belföld

Kötelező biztosítás – nagy siker az online szolgáltatás

admin

2003. 11. 26. 12:41

A Sanoma Budapest lapkiadó és a Netrisk online biztosítási alkuszcég együttműködésében indított eBIZT.hu biztosítási portálon (www.ebizt.hu) naponta mintegy 500-an kötöttek kötelező biztosítást - áll a két cég közös sajtóközleményében.

Az eBIZT.hu biztosítási portál (www.ebizt.hu) sikere még a portál készítőit is meglepte – írja a közlemény. A díjmentes biztosításkötést nyújtó szolgáltatás elindulása utáni napokban több mint tízezer egyedi látogató több mint 50 ezer tarifálást kért le, napi mintegy ötszázan pedig biztosítást is kötöttek a site-on keresztül.

A siker titkának a honlap jó felépítését és a biztosításkötés egyszerűségét tartják, mert mint mondják: az ügyfelek nagyjából tíz perc alatt válthatnak kötelező biztosítót. Az eBIZT.hu-n egy rövid kérdőív kitöltésével megállapítható, melyik biztosító nyújtja a legkedvezőbb személyre szabott ajánlatot. Ha kiderül, hogy a jelenleginél előnyösebb biztosítást is köthetünk, nincs más teendőnk, mint faxon vagy postán alkuszi megbízást küldeni, ezt követően már mindent az eBIZT.hu rendszerét üzemeltető Netrisk Első Online Biztosítási Alkusz Kft intéz. Felmondja jelenlegi szerződésünket, megköti az újat, és gondoskodik a bonus fokozat új szerződésünkre történő átvezetéséről.

A szolgáltatás díjmentes, mivel az alkusz szolgáltatásait az a biztosító fogja megfizetni, amelyiknél az új szerződést kötjük. „Számítottunk rá, hogy az autótulajdonosok szeretni fogják az eBIZT-et, de bevallom, a szolgáltatás sikere minket is meglepett – mondja Bajor Krisztián, a Sanoma Budapest Kiadói Rt. internetes üzletfejlesztési tanácsadója. – Már a site november eleji elindulása utáni második napon több mint tízezer tarifálást, vagyis személyre szabott ajánlatkérést mértünk, és az on-line biztosításkötést kezdeményezők száma a harmadik héten átlépte a ötszázat. A látogatók száma folyamatosan növekszik, így bízunk benne, hogy a felhasználók a kötelező felelősségbiztosítási láz után is visszatérnek majd, hiszen a site-on nemcsak kötelezőt, hanem CASCO-t, lakás- és utasbiztosítást is lehet kötni.”

Úgy néz ki tehát, hogy a szakembereknek igazuk van: sokkal többen szeretnénk biztosítót váltani, mint ahányan végül megtesszük – ha viszont megkönnyítik a dolgunkat, örömmel élünk a lehetőséggel. „Az eBIZT-nek és a hozzá hasonló portáloknak köszönhetően a jövőben komoly változások várhatók a piacon – véli Bajor. – Azt látjuk, hogy az elsősorban a Sanoma termékeiben folytatott intenzív marketingkampánynak köszönhetően sok ügyfél fedezi fel az új lehetőséget, és miután rájön, hogy az eBIZT szlogenje – Gyors, egyszerű és takarékos – nem mellébeszélés, szívesen él a lehetőséggel. Az elégedett ügyfél pedig gyorsan továbbadja az információt, úgyhogy várhatóan egyre többen állnak át az on-line biztosításkötésre.”

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.